Anca & Claudiu - Nunta


Fiecare dintre noi isi doreste sa aiba acei miri care apreciaza fotografia, care pretuiesc pe cel care le "memoreaza" amintirile, pe cei care le "amprenteaza" clipele cele mai importante din viata. Aceste cupluri nu sunt peste tot, dar eu am fost norocos si de aceasta data. Am avut nunta Ancai si a lui Claudiu, la Alexandria.
Inca de la prima intalnire prelimira semnarii contractului mi-am dat seama ca Anca doreste sa ma aiba ca fotograf la nunta sa cu orice pret. Mai stiu, de asemena,  faptul ca iubitul sau de la acea vreme, Claudiu, ar fi facut orice pentru a respecta dorinta Ancai, zilele si noptile pierdute in cautarea fotografului care sa se plieze pe sufletul lor.
Pe aceasta cale doresc sa va multumesc, Anca si Claudiu, pentru momentele de la sedinta foto petrecuta intr-una din cele mai calduroase zile de pana acum, in plin camp si in contratimp!!! Ati rezistat eroic si ati acceptat mai toate prostiutele care mi-au trecut prin cap.
Pentru toate acestea de mai sus si pentru faptul ca ati avut grija de noi ca sa ne simtim ca intre prieteni va multumim din suflet!

PS: In curand veti putea viziona si fotografiile de pe blogul prietenului si colegului meu, Ciprian Bozian.











































Colaj Pahare


















  

14 comentarii:

  1. felicitari !!!! incredibil ce poze ai scos dintr-un banal camp. felicitari si protagonistilor pt naturalete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heeeei! Buna, Madalina! M-ai prins :)
      Inca mai lucrez la aspectul banal-superb :)
      Mai pastrez ceva surprize si pentru sesiunea voastra de sambata :)

      Ștergere
    2. Aurora Octavian21 iunie 2012 la 21:53

      nimic banal, totul superb !
      Din nou: felicitari!!!!

      Ștergere
  2. Cornelia Chirita22 iunie 2012 la 08:36

    Sunt si voi fi vesnica admiratoare a realizarilor tale pe plan fotografic si nu numai. Fiecare postare, pt. mine. e o surpriza placuta, o incantare. Felicitari si mult succes in ceea ce faci cu atata pasiune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarut mana, Cornelia! Daca se vede si din exterior pasiunea, atunci sunt fericit. :)

      Ștergere
  3. Foarte frumoase ca de fiecare data! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Marian! Multumim mult de poze! Mai vrem poze!
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Alexandra! Cu placere! Restul fotografiilor le primiti la pachet :)

      Ștergere
  5. Pentru ca in sfarsit....dupa o ora intreaga de uitat la poze am reusit sa ma desprind, pot sa si comentez putin.

    Asa cum ai zis si tu, din timpul cautarilor mele pentru un fotograf am stiut ca tu trebuie sa fii cel care ne va fotografia nunta. Fotografiile pe care mi le-ai aratat in ziua nuntii m-au incarcat cu extraordinar de multa energie, dar in momentele alea nici nu-mi imaginam cat de putin vazusem si cate poze extraordinare mai erau (chiar si acum am vazut doar o mica particica).

    Iti multumim pentru tot...pentru rabdarea ta, pentru vorbele pline de caldura, pentru ca ai rezistat eroic cu noi pe campul ala "de foc", dar mai ales iti multumim pentru ca esti un OM EXTRAORDINAR si un FOTOGRAF GENIAL!

    Ii multumim si lui Ciprian pentru tot si asteptam si postarea lui. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc din suflet, Anca!
    Asa este! Ti-am aratat cateva fotografii in ziua nuntii pentru a te linisti, pentru a-ti reda increderea in tine, pentru a-ti confirma ca ai facut o alegere buna si fotograful este ultima grija pe care trebuie sa o ai. :) Am incercat sa va destind si se pare ca am reusit, luand in considerare fotografiile si comentariile primite :)
    Si eu va multumesc ca m-ati ascultat, ca nu ati aruncat cu balotii dupa mine, ca si voi ati avut rabdare cu noi si, nu in ultimul rand, ca ati avut incredere in mine.
    Pentru toate acestea, VA MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe poze!!! Sunt super incantata de fiecare data cand vad o noua postare de a ta, ador faptul ca prinzi niste momente extarordinare si le transpui in imagini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Andra! Urmezi si tu, cat de curand, sa vedem daca mai spui acelasi lucru :)

      Ștergere