Madalina & Alex - Cununie Civila & Nunta


Si uite asa, a venit iarasi randul unei postari de care se leaga cateva premiere... Este prima nunta la care mi-am impus, inca de la terminarea ei, sa-mi notez toate lucrurile frumoase care s-au intamplat (pentru ca au fost o multime, desi, recunosc, sunt putin amnezic :)). Este prima nunta la care mi-am schimbat major, stilul de prelucrare. Nu stiu daca acest stil se preteaza oricarei nunti, dar am stiut de la bun inceput ca odata cu nunta celor doi, pot incerca ceva mai indraznet, dar si  fundamental schimbat fata de tot ce facusem pana atunci. Asa ca, cine doreste, poate sa-si dea si o parere vis-a-vis de acest ultim aspect.
Cam atat cu premierele. Sa vorbim putin si despre petrecerea celor doi: Madalina si Alex. Asa cum spuneam si mai sus, cei doi au avut acea nunta ideala din punctul meu de vedere - organizata total pentru prieteni, numai cu prieteni. In acea seara am avut parte de o sumedenie de evenimente-surpriza care s-au succedat pe tot parcursul serii, incepand cu trupe de muzica care mai de care mai talentate, din toate genurile si terminand cu dansuri organizate de prieteni, de invitati. Da! S-a dansat de s-au rupt pingelele :)
Pana si banalul act al returnarii miresei furate a fost deosebit, conditiile puse fiind foarte haioase si bine puse la punct inca de dinainte de a incepe nunta - Alex a trebuit sa mobilizeze toata lumea pe ringul de dans pentru ce avea sa urmeze: un dans sincron la care au luat parte toti invitatii.
Am ascultat muzica live din repertoriul international - Trupa Life on Mars, muzica populara - 3-4 orchestre (nici eu nu mai stiu cate au fost), muzica de ambianta - un cafe-concert aruncat in eter de catre un dj maestru, muzica de dans care a zguduit si stalpii de rezistenta ai cladirii.
Serviciile au fost ca la casa regala :) Eram servit cu sucuri, ori de cate ori terminam paharul sau plecam de la masa. Astfe, am ajuns sa beau cativa litri de Cola, desi renuntasem la "bautura minune" de cativa ani (ma refer la consumul curent).
Ce sa zic... Totul a fost la superlativ! Si, desigur, am uitat sa-mi notez impresiile. Fiti convinsi ca am uitat o gramada de amanunte... Dar nu si faptul ca cei doi indragostiti, Madalina si Alex (daca nu credeti, uitati-va la fotografii), ne-au tratat cu multa grija si respect (ma refer si la Ciprian, colegul si prietenul meu :)) Multumim Madalina, multumim Alex!
Eu cred ca este una din cele mai bune postari pe care le-am facut pana acum. Voi ce credeti?
























































17 comentarii:

  1. Superbe pozele, superbi voi! Abia astept sa le vad pe toate! Stiu sigur ca toate sunt la fel de frumoase! Asta datorita tie Marius... Si iti multumim cu totii! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Andra!
      Madalina are cel mai mare merit pentru ca stie ce si cand sa faca. Amandoi au fost foarte ascultatori si m-au ajutat foarte mult. Distractia a fost la cote inalte, stii si tu ca doar ai fost acolo... Avand toate ingredientele necesare, restul a fost mult mai usor. :)

      Ștergere
  2. Aurora Octavian23 iulie 2012 la 21:43

    Din nou, felicitari! Felicitari !
    Ai surprins extraordinar de frumos momente memorabile din viata celor doi. Parca sunt secvente dintr-un film de Oscar...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Aurora! Suna tare bine partea cu Oscarul :)

      Ștergere
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Foarte, foarte reusite :D:D:D Iti multumim mult Marius pentru tot !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, Madalina! Sper sa-ti placa macar pe masura straduintei mele :) Sa va bucurati de ele!

      Ștergere
  4. Hello!!!!!....exista vreun buton de LIKE pe aici? :).....mda,hai sa trecem la treaba!...sunt sigur ca momentele frumoase din aceste fotografii au fost surprinse cu stradanie dar si multa pasiune,motiv pentru care aprecierea mea este la cea mai mare cota.....Cat despre Miri nu am decat cuvinte de lauda!!!!.....sensibilitatea si fericirea lor sunt prezente in toate momentele postate......Felicitarile mele!!!!....TST-VL LAU:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf! Cand o sa o duc suficient de bine, promit sa-mi fac un blog la nivel inalt, caruia sa nu-i lipseasca nimic, inclusiv butonul de like :) Iti multumim mult pentru cuvintele frumoase!
      PS: Mi-as dori sa ma pricem mai bine la descifrat acronime :)

      Ștergere
  5. Sunt superbe fotografiile! Felicitari Marian!
    Adelina si Florin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Adelinaaaaa! Multumesc mult! Ce mai faceti? Ati vazut albumul?

      Ștergere
  6. Buna:) Suntem bine, iti multumesc. Albumul nu l-am vazut, dar l-au vazut ai nostri si a fost tare laudat. Abia asteptam sa il vedem si noi cand vom merge acasa. Iti multumim. Mult succes in continuare!

    Adelina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuhuuuu! Ma bucur tare mult ca l-au placut parintii. Acum sunt linistit pentru ca stiu ca o sa va placa si voua cu siguranta. :)

      Ștergere
  7. Cornelia Chirita31 iulie 2012 la 14:50

    Nu stiu cum de am ratat postarea..... Da, da! Fara cuvinte! Tu stii bine parerea mea.
    Ma uimesti! Superb, superb, superb...... felicitari protagonistilor, felicitari tie..... si ma bucur sa-ti vad realizarile ca un copil mic cand primeste o jucarie noua. Bravos!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarut-mana, Cornelia!
      A fost o nunta superba, doi miri super-frumosi, atmosfera de vis... deci foarte usor pentru mine...

      Ștergere
  8. Superbe fotografii.....detalii minunate... Ca de obicei ai surprins atmosfera foarte bine si faci privitorii sa se simta ca si cum ar fi acolo. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet, Ancuta! Incerc sa fiu mai bun de la un weekend la altul. Uneori imi reuseste, alteori nu, dar fiecare eveniment in parte este o treapta parcursa in lungul drum al experientei.

      Ștergere
  9. Bună ziua, mă numesc Doctor Nosa din Africa, ofer soluția tuturor problemelor astrologice prin templul meu Magic Magic
    Vrăji magice negre
    Soluție pentru probleme fără copii
    Soluția problemelor financiare
    Fii liber de dușman
    Toate tipurile de soluții de problemă prin astrologie
    Soluția problemei divorțului
    Controlează-ți iubitul în mână prin vashikaran
    Soluția problemei vieții căsătoriei
    Vrăji magice negre
    Femeie magică neagră
    Iubiri pierdute vrăjesc
    Voodoo love vraji
    Contactează-mă pe e-mailul meu: dr.nosakhare@gmail.com
    îl puteți adăuga și pe aplicația Whats: +2349083639501

    Romani - 12

    RăspundețiȘtergere