Ioana & Lucian - Nunta - Phoenicia Grand Hotel


A night to remember... O nunta pe care nu o voi uita prea curand. O nunta la care m-am simtit foarte bine alaturi de Ioana si Lucian. Am avut senzatia ca particip la evenimentul a doi prieteni vechi, genul de oameni calzi si calmi, exact pe sufletul meu. Mi-a placut mult acest eveniment si pentru ca cei doi au fost inconjurati de foarte multi prieteni pe care i-au dorit alaturi in acea zi. Nunta lor a avut de toate: tensiune, veselie, imaginatie, emotie. Un singur lucru nu am prea avut... timp pentru o sedinta foto asa cum ne-am fi dorit. Cu toate acestea, ne-am bucurat de ceea ce am avut si am scos impreuna cateva imagini minunate pe care cei doi sper sa le aiba la suflet.
Multumesc tuturor pentru caldura si prietenia pe care ni le-au oferit neconditionat. Aceste fotografii sunt pentru voi...



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu