Raluca & Mihnea - Nunta


Bun gasit, tuturor!
Aceasta postare, a celor doi tineri casatoriti, coincide cu un eveniment profesional, poate neimportant pentru multi - depasirea a 10.000 vizite unice pe blog!!! Pentru mine este un fel de aniversare si sunt bucuros sa ating aceasta cifra in ceva mai mult de un an de zile de la lansarea blogului.
In aceasta iarna mi-am propus sa actualizez site-ul personal si sa ma inscriu pe site-ul fotografilor profesionisti din Romania - Fotografi Nunti Pro. Cam atat despre mine...
Despre importantul eveniment al mirilor va spun ca a fost, incepand de la cununia civila, un lucru mai putin vazut pe la cate nunti am participat. Sala de cununii a fost plina, pana la refuz, de peste 150 persoane (eu asa cred ca au fost, fara pic de exagerare). De fapt ei mi-au si comunicat o cifra vazandu-mi ochii plini de uimire, dar eu cum sunt "focusat" doar pe ce se intampla in jurul meu (poate, poate mai prind ceva deosebit) am uitat "de la mana pana la gura" :)
La nunta la fel - puhoi de lume!!! Cred ca au fost in jur de 260 de persoane. Nu spun toate aceste lucruri ca sa fac niste statistici, ci doar vreau sa evidentiez un lucru: desi eu nu ii cunosc foarte bine pei cei doi frumosi, cred ca sunt niste oameni deosebit de indragiti de catre toata lumea... pt ca nu cred ca poti avea atati prieteni apropiati... Este prea mult pentru mine... Cred ca sunt foarte iubiti de catre toti cei pe care ii cunosc. Cred ca sunt niste oameni alaturi de care iti doresti sa te afli. In timp ce noi toti ceilalti ne chinuim cu numarul celor invitati la nunta, cu zecile de confirmari, macinati de griji, ei au depasit chiar numarul invitatilor care au confirmat prezenta la eveniment. Sincer, chiar m-am temut ca o sa raman fara scaun pentru ca organizatorii se agitau de mama focului pentru a mai gasi cate un "obiect pentru sezut". Oricum, la cate minute stau eu la masa in seara unui eveniment, nu ar fi fost nicio paguba :)
Dar sa lasam vorbaria si sa urmarim fotografiile, nu inainte de a cere scuze mirilor pentru intarzierile survenite si sa le multumesc pentru rabdarea de care au dat dovada asteptand cuminti fotografiile.
Casa de piatra si sa aveti o familie fericita!






































































6 comentarii:

  1. Sunt 4 ore de cand m-ai anuntat ca ai postat pozele, si tot nu ma satur sa le admir! Ai facut o treaba exceptionala si ma bucur ca am avut ocazia sa ne cunoastem. Felicitari pentru a 10 mia aniversare :) Iti doresc ca peste vreo 3 ani cand sper sa ne revedem pentru botez :) sa ai deja brandul tau si lumea sa te cunoasca pentru ce esti tu, MARIAN! Sa ramai acelasi om rabdator, apropiat, simtit, spontan si pasionat! Cu respect si simpatie, Mihnea

    RăspundețiȘtergere
  2. E dimineata si imi incep ziua de munca cu sufletul plin de frumusete, admiratie si respect pentru tot ceea ce faci. Superbe poze, superbi protagonisti, felicitari pentru realizare. Felicitari pt. 10 mii si sa ajungi la 100 mii si mai departe.
    Felicitari, felicitari, felicitari....!!!!! Paiune, imaginatie si multa, multa munca. FELICITARI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa cum eu incep sa acumulez experienta si, probabil, acest aspect incepe sa se reflecte in fotografiile mele, asa si comentariile pe care le primesc devin din ce in ce mai emotionante pt. mine... Iti multumesc din suflet si eu Mihnea. Mesajul tau ma face sa merg cu incredere mai departe. Multumesc, Mihnea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata, Dna. Cornelia! Nu pot sa ascund faptul ca si diminetile mele se insenineaza atunci cand citesc comentariile dvs. Multumesc pentru fiecare comentariu pe care mi-l trimiteti, fara sa obositi, fara sa va plictisiti de mine sau de munca mea. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim din suflet Marian...nu mi-am putut imagina ca din toata agitatia care a fost in ziua nuntii noastre o sa reusesti sa scoti niste fotografii atat de frumoase! Ai surprins perfect fiecare moment! Iti doresc sa ai ocazia sa faci si de-acum in colo, prin munca si creativitatea ta, sute de cupluri la fel de fericite cum suntem noi acum cand privim aceste poze!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu iti multumesc din suflet, Raluca! Nimic nu ma bucura mai mult, decat multumirile unei mirese, faptul ca fotografiile au reusit sa recreeze atmosfera din acea zi atat de importanta. Sper ca fiecare rasfoire a albumului ce o sa vina sa va trezeasca amintirile acelei zile! :)

    RăspundețiȘtergere