Raluca & Mihnea - Logodna


Raluca si Mihnea fac parte din acele cupluri pe care si le-ar dori orice fotograf - stiu cu siguranta ce vor si ceea ce nu doresc, pun intrebari la obiect si nu se targuiesc. Pe langa toate acestea, cred ca le place si riscul. Spun asta pentru ca, desi au comandat pachetul foto cel mai scump, la momentul intalnirii noastre nu au vizionat decat botezuri facute de mine ca fotograf principal si cateva sedinte foto realizate ca fotograf asistent. In rest, nicio nunta facuta cap-coada de subsemnatul. Of, imi este dor de momentele din tinerete, atunci cand si eu ma aruncam cu capul inainte. Si am uitat sa mai precizez ceva: cred ca sunt cuplul cel mai rabdator dintre toate. Pentru acest lucru trebuie sa le multumesc lor si celor ce le urmeaza. In acest an, viata mi-a oferit o multime de momente fericite, atat in plan personal (a venit pe lume Maya Alexandra) cat si profesional (fotografia de nunta a devenit cu adevarat un business pt. mine). Si cum nu se putea sa fie numai soare, Andrei a trecut prin ceva momente mai delicate (probleme de sanatate). Toate acestea, si cele bune si cele rele, m-au facut sa acumulez intarzieri destul de mari in predarea fotografiilor. Acum suntem cu totii bine si am revenit cu forte noi.
Sedinta foto de logodna a celor doi indragostiti, a fost, de fapt, o plimbare in trei prin Parcul Herastrau. Va invit sa priviti cateva din cadrele pe care noi le-am realizat in acea zi frumoasa de vara.





















2 comentarii:

  1. Marius...... la fiecare postare ma lasi fara cuvinte. Felicitari, felicitari, felicitari!!!! Felicitari pt pasiune si realizare. Felicitari pt. Maya Alexandra si...... nu in ultimul rand ..... felicitari pt ca ai avut curajul de a incepe acesta afacere, care necesita: energie, imaginatie, pasiune si multa munca. Sper, imi doresc din suflet ca la evenimentul de anul viitor sa fii alaturi de noi...... FELICITARIIIIII!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarut-mana pentru ca sunteti mereu alaturi de mine! Multumesc pentru sprijinul si increderea pe care mi le oferiti neconditionat! Cu siguranta ca o sa fiu si eu alaturi de dvs la botezul nepotelului, dar trebuie sa stiu macar o data aproximativa, ca nu cumva sa se ocupe cu alt eveniment.

    RăspundețiȘtergere